
“Αποχαιρετώντας το Νηπιαγωγείο… Καλωσορίζοντας το Δημοτικό Σχολείο“
Μια ιδιαίτερη μετάβαση με αλλαγές και προκλήσεις Το Κέντρο Πρόληψης Ελληνικού – Αργυρούπολης σε συνεργασία με το 15ο Νηπιαγωγείο Αργυρούπολης και το 8ο Δημοτικό Αργυρούπολης

Μια ιδιαίτερη μετάβαση με αλλαγές και προκλήσεις Το Κέντρο Πρόληψης Ελληνικού – Αργυρούπολης σε συνεργασία με το 15ο Νηπιαγωγείο Αργυρούπολης και το 8ο Δημοτικό Αργυρούπολης

«ΣΥΝΑΝΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ» Το Κέντρο Πρόληψης και η Διεύθυνση Κοινωνικής Συνοχής Δήμου Ελληνικού – Αργυρούπολης συνεχίζει και φέτος το «Σεμινάριο Στήριξης και Εποπτείας

Οι γονείς στο ασφαλές πλαίσιο της ομάδας θα έχουν τη δυνατότητα να μιλήσουν, να ακούσουν και να μοιραστούν εμπειρίες, σκέψεις και συναισθήματα, ώστε να ενδυναμωθούν