6 Αυγούστου, 2021

    ΓΡΑΜΜΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

    Το ΚΕΠΡΑΓΕΑ (Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Δήμων: Αλίμου, Γλυφάδας, Ελληνικού – Αργυρούπολης) προσφέρει δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη στους συνανθρώπους μας που έχουν πληγεί από τις πυρκαγιές στην Αττική. Τηλέφωνα επικοινωνίας για κλείσιμο ραντεβού: Κέντρο Πρόληψης Αλίμου : 210 9850339 Κέντρο Πρόληψης Γλυφάδας: 210 9601364 Κέντρο Πρόληψης […]
    2 Αυγούστου, 2021

    Ομάδα Συζήτησης και Εποπτείας για Παιδαγωγούς

    Για μια ακόμα χρονιά οι εκπαιδευτικοί- παιδαγωγοί των παιδικών σταθμών και των νηπιαγωγείων του δήμου μας ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του Κέντρου Πρόληψης και της Κοινωνικής Υπηρεσίας προκειμένου να συμμετάσχουν σε ομάδα συζήτησης και εποπτείας σε σχέση με τον επαγγελματικό τους ρόλο και με θέματα που αφορούσαν το έργο τους και […]
    22 Ιουλίου, 2021

    ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ Η ΓΝΩΣΗ

    Το Εργαστήρι μελέτης του Κέντρου Πρόληψης Ελληνικού – Αργυρούπολης με θέμα ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ Η ΓΝΩΣΗ, που ξεκίνησε το ταξίδι του πριν από σχεδόν δύο χρόνια, φτάνει σιγά σιγά στο τέλος του. Ένα ταξίδι πλούσιο, γόνιμο, ευχάριστο, αλλά και δύσκολο, απρόβλεπτο, με απρόοπτα, αγωνίες, αποσταθεροποιήσεις και ξαφνικές αλλαγές που έφερε […]
    24 Ιουνίου, 2021

    Ομάδα Συζήτησης και Εποπτείας για Παιδαγωγούς

    Πρόκειται για ένα κύκλο συναντήσεων, στις οποίες οι εκπαιδευτικοί -παιδαγωγοί θα μπορέσουν να επεξεργαστούν και να δουλέψουν θέματα που αφορούν τον παιδαγωγικό τους ρόλο στην προσχολική ηλικία. Επιπλέον, θα έχουν τη δυνατότητα να συζητήσουν συγκεκριμένες δυσκολίες και περιστατικά μέσα από τη καθημερινή τους πρακτική, με σκοπό να αναζητηθούν νέοι, εναλλακτικοί […]
    19 Νοεμβρίου, 2020

    Εργαστήρι Μελέτης “ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ Η ΓΝΩΣΗ”

    Εργαστήρι μελέτης μέσα από την κλινική του παιδιού 2020-2021 Σπανίως τα σχολικά συμπτώματα αντιμετωπίζονται στην πηγή τους, εκεί που βρίσκουν το πραγματικό αίτιό τους, τις συνθήκες μέσα στις οποίες παράχθηκαν και συνεπώς, τη ριζική και ουσιαστική αντιμετώπισή τους. Η σχολική αποτυχία, οι μαθησιακές δυσκολίες, το άγχος, η αναστολή, είναι μόνο […]
    1 Απριλίου, 2020

    Μένουμε μέσα…αλλά είμαστε μαζί!

    Οι δραστηριότητες, οι συνεδρίες και τα προγράμματα του Κέντρου συνεχίζουν πραγματοποιούνται  διαδικτυακά και μέχρι νεωτέρας, λόγω των μέτρων υγιεινής ενάντια στην πανδημία. Για την καλύτερη ενημέρωσή σας, καλέστε στο τηλέφωνο του Κέντρου210 9961000    ή απευθυνθείτε στο kpiliotropio@gmail.com.    
    12 Φεβρουαρίου, 2020

    Ομάδα γονέων

    Το Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής & Πολιτικών Ισότητας της Δ/νσης Κοινωνικών Υπηρεσιών και το Κέντρο Πρόληψης «Ηλιοτρόπιο» του Δήμου Ελληνικού-Αργυρούπολης, σε συνεργασία με τον 6ο  Δημοτικό Βρεφονηπιακό Σταθμό, οργανώνουν βιωματική ομάδα γονέων και απευθύνουν πρόσκληση συμμετοχής σε γονείς παιδιών προσχολικής ηλικίας. Την ομάδα θα συντονίζουν η κ. Ράνια Αλεξάκη (Κοινωνική Λειτουργός) […]
    5 Φεβρουαρίου, 2020

    « Μαμά, ζωγραφίζουμε;» Ομάδα Art as Τherapy με μητέρες και παιδιά ηλικίας 4 -6 ετών.

    « Μαμά, ζωγραφίζουμε;» Ομάδα  Art as Τherapy  με μητέρες και παιδιά ηλικίας 4 – 6 ετών   ημέρα Δευτέρα και ώρα: 13:30-15:00 έναρξη 17 Φεβρουαρίου 2020                       «Διαπίστωσα ότι το να σχεδιάσεις το περίγραμμα ενός αντικειμένου έχοντας απόλυτη επίγνωση του περιγράμματος ενός κοντινού αντικειμένου καθώς και των προτύπων του χώρου που […]
    18 Νοεμβρίου, 2019

    Το παιδί και η γνώση: ΕΝΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΜΕΛΕΤΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΛΙΝΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

    Σπανίως τα σχολικά συμπτώματα αντιμετωπίζονται στην πηγή τους, εκεί που βρίσκουν το πραγματικό αίτιό τους, τις συνθήκες μέσα στις οποίες παράχθηκαν και συνεπώς, τη ριζική και ουσιαστική αντιμετώπισή τους. Η σχολική αποτυχία, οι μαθησιακές δυσκολίες, το άγχος, η αναστολή, είναι μόνο μερικά από τα παραδείγματα που διαταράσσουν τη σχέση του […]
    5 Νοεμβρίου, 2019

    ΟΜΑΔΕΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ β΄βάθμιας εκπαίδευσης

    Στόχος είναι η στήριξη του εκπαιδευτικού στο ρόλο του, η δοκιμή νέων προσεγγίσεων στην πράξη και η αναζήτηση τρόπων αντιμετώπισης των δυσκολιών στο χώρο του σχολείου. Κεντρικός άξονας είναι ο προβληματισμός και η βελτίωση της παιδαγωγικής σχέσης δασκάλου – μαθητή και της δυναμικής της τάξης ως ομάδα. 8 ομαδικές συνεδρίες, […]